Czy współcześni, polscy mężczyźni się zmieniają, czy chcą się zmieniać, czy poszukują nowych męskich wzorców? Co znaczy kryzys męskości, a co mężczyzna w kryzysie? Jak współczesne dziedziny humanistyczno-społeczne z psychologią, wiedzą o mediach i wiedzą o kulturze mogą wzbogacić rozumienie mężczyzn jako shopperów – osoby decydujace o wydatkach i dokonujace zakupów?
Program konferencji był pełen inspirujących wystąpień, transdyscyplinarnych spojrzeń oraz prezentacji danych nie pokazywanych wcześniej ani w raporcie, ani w publicznym obiegu.
💥 O kryzysie męskości, którego nie ma opowiadali Agnieszka Becler (Adres:Media) i Kuba Antoszewski (Kantar Polska).
💥 Michal Kot (IRCenter) mówił o nowych typach męskości
💥 Mateusz Jaworowski oraz Piotr Wnuk (Kantar Polska) przedstawili konsumpcję kategorii i marek przez mężczyzn.
💥 O mężczyznach w reklamie opowiedzieli Agnieszka Becler (Adres:Media) i Mateusz Galica (Lata Dwudzieste).
💥 Męskie relacje i emocje – przekrojowy portret z danych porownawczych mężczyźni – kobiety w wystąpieniu Doroty Peretiatkowicz i Katarzyny Krzywicka-Zdunek (IRCenter / Socjolożki.pl).
Prowadząca konferencję dr / PhD Paulina Smaszcz przeprowadziła rozmowę o rozproszonej męskości z dr Michałem Boni, a także zaprosiła do rozmowy o wzorcach męskości Daniela Przemeckiego (Avon), Kalinę Ben Sirę (Klinika La Perla), dr Adriana Lubowieckiego-Vikuka oraz aktora Piotra Głowackiego. Wojciech Herra poprowadził debatę ekspertów.
Wystąpili także Kuba Antoszewski (Kantar Polska), Sylwester Kucmierowski (Adres:Media) i Michał Kot (IRCenter).
Wydarzenie zromadziło ponad 150 osób. Bardzo dziękujemy wszystkim, którzy byli oraz tym, którzy występowali! Więcej informacji o raporcie Looking At The Men: https://lnkd.in/e6Gy4Ah8