Od roku 2023 Adres:Media oferuje wsparcie merytoryczne i operacyjne dla badania słuchalności Radio Track realizowanego na zlecenie Komitetu Badań Radiowych.
Radio Track od ponad 20 lat jest standardem badań słuchalności stacji radiowych w Polsce. Z wyników badania mogą korzystać nadawcy radiowi oraz brokerzy reklamy radiowej i domy mediowe.
Radio Track mierzy cały rynek radiofonii w Polsce – pomiarem objęte są polskie stacje radiowe nadające na podstawie koncesji przyznanej przez KRRiT na rozpowszechnianie programu z nadajników naziemnych. Badanie jest prowadzone codziennie przez cały rok, a realizowana próba badawcza pozwala na analizę słuchalności stacji radiowych na wszystkich lokalnych rynkach.
Radio Track jest realizowane jako projekt mix mode – badanie słuchalności Day After Recall jest prowadzone przez telefon (CATI) i jest uzupełnione panelem słuchaczy, którzy przez 4 tygodnie wypełniają dzienniczek słuchania (CAWI). Wyniki badania są dystrybuowane co miesiąc wraz z oprogramowaniem umożliwiającym analizy słuchalności i planowanie kampanii radiowych.
Na Radio Track składa się badanie telefoniczne Day AfterRecall oraz panel dzienniczkowy, którego celem jest dostarczenie danych do modułu mediaplanerskiego. Wyniki badania są dystrybuowane wraz z oprogramowaniem umożliwiającym analizy słuchalności i planowanie kampanii radiowych.
W celu uzyskania informacji dotyczących szczegółów oferty prosimy o kontakt na radio@adresmedia.pl