“Interdyscyplinarne podejście do tradycyjnego narzędzia badawczego” – to tytuł prelekcji Sylwestra Kućmierowskiego, prezesa zarządu Adres:Media oraz Jana M. Kujawskiego, socjologa i konsultanta Komitetu Badań Radiowych.
23 października br. podczas II Forum Jakości Danych wspólnie podzielą się wnioskami z wieloletniej pracy nad badaniem radiowym Radio Track, jednym z najważniejszych badań mediów na polskim rynku, realizowanym od 20 lat na zlecenie Komitetu Badań Radiowych.
Przypominamy, że opinii międzynarodowego instytutu CESP, który w 2022 roku przeprowadził audyt metodologii Radio Track, jest to jedno z najlepiej zaprojektowanych badań radia. Radio Track został określony przez CESP mianem badania premium.
Informacje o Forum Jakości Danych
II edycja Forum Jakości Danych odbędzie się 23 października 2024 roku, w środę, w Sali Multimedialnej Wydziału Neofilologii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Dobrej 55, odbędzie się II Forum Jakości Danych. Jest to konferencja branży badawczej, w pełni poświęcona tematyce jakości danych uzyskiwanych z badań marketingowych, naukowych i społecznych.
Problematyka poruszana podczas Forum przyciągnęła uwagę czołowych światowych organizacji zrzeszających firmy badawcze, takich jak ESOMAR, IA i MRS. Po raz pierwszy w historii te organizacje połączyły siły, aby wspólnie wspierać inicjatywę Global Data Quality.
Tematyka drugiej edycji skupi się na trzech kluczowych wyzwaniach związanych z procesami badawczymi:
- rekrutacja uczestników badań,
- utrzymanie wysokiej jakości danych,
- cyberbezpieczeństwo w badaniach.
Okazuje się, że w dzisiejszych czasach, kiedy utknęliśmy na poziomie cyfrowego korzystania z informacji, przeprowadzenie dobrego badania telefonicznego jest prawdziwym wyzwaniem. I główny problem dotyczy możliwości dotarcia do respondenta i utrzymania w nim ciekawości do końca przeprowadzanego wywiadu. – Sylwester Kućmierowski, prezes zarządu Adres:Media.
W erze, w której “dane stały się paliwem XXI wieku”, ich jakość i wiarygodność nabierają kluczowego znaczenia. Jako społeczność Forum angażujemy się w doskonalenie metod i narzędzi, aby sprostać rosnącym wymaganiom zmieniającej się rzeczywistości. Naszym priorytetem jest wspieranie procesów zbierania wartościowych, rzetelnych danych, które będą stanowiły solidną podstawę dla podejmowania ważnych decyzji biznesowych. – Grzegorz Kowalski, New Business Director, SoftArchitect.
Partnerami II Forum Jakości Danych są: Grupa Maspex, Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Związek Pracodawców Ogólnopolskich Ponadregionalnych i Lokalnych Mediów Radiowych MOC FM, Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Warszawska Szkoła Reklamy, KWKR Konieczny Wierzbicki i Partnerzy. Pomysłodawcą i gospodarzem wydarzenia jest SoftArchitect. Partnerami medialnymi są Magazyn Brief, Brief.pl, Radio Kolor 103 FM oraz Marketing przy kawie.
W tegorocznym wydarzeniu, które odbędzie się zarówno stacjonarnie, jak i zdalnie, weźmie udział około 300 przedstawicieli z ponad 80 organizacji z całej Polski. Na scenie II Forum Jakości Danych wystąpią eksperci z 13 organizacji: SoftArchitect, KWKR Konieczny Wierzbicki i Partnerzy, Opinia24, Minds&Roses, Difference, ABR Sesta, PowerGam, Kantar, Komitet Badań Radiowych, Adres:Media, Fundacja Instytut Badań Rynkowych i Społecznych, Gemius oraz Zymetria.