Facebook
LinkedIn
Facebook
LinkedIn
Adres Media

Adres:Media na II Forum Jakości Danych

“Interdyscyplinarne podejście do tradycyjnego narzędzia badawczego” – to tytuł prelekcji Sylwestra Kućmierowskiego, prezesa zarządu Adres:Media oraz Jana M. Kujawskiego, socjologa i konsultanta Komitetu Badań Radiowych.

23 października br. podczas II Forum Jakości Danych wspólnie podzielą się wnioskami z wieloletniej pracy nad badaniem radiowym Radio Track, jednym z najważniejszych badań mediów na polskim rynku, realizowanym od 20 lat na zlecenie Komitetu Badań Radiowych.

Przypominamy, że opinii międzynarodowego instytutu CESP, który w 2022 roku przeprowadził audyt metodologii Radio Track, jest to jedno z najlepiej zaprojektowanych badań radia. Radio Track został określony przez CESP mianem badania premium.

Informacje o Forum Jakości Danych

II edycja Forum Jakości Danych odbędzie się 23 października 2024 roku, w środę, w Sali Multimedialnej Wydziału Neofilologii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Dobrej 55, odbędzie się II Forum Jakości Danych. Jest to konferencja branży badawczej, w pełni poświęcona tematyce jakości danych uzyskiwanych z badań marketingowych, naukowych i społecznych.

Problematyka poruszana podczas Forum przyciągnęła uwagę czołowych światowych organizacji zrzeszających firmy badawcze, takich jak ESOMAR, IA i MRS. Po raz pierwszy w historii te organizacje połączyły siły, aby wspólnie wspierać inicjatywę Global Data Quality.

Tematyka drugiej edycji skupi się na trzech kluczowych wyzwaniach związanych z procesami badawczymi:

  • rekrutacja uczestników badań,
  • utrzymanie wysokiej jakości danych,
  • cyberbezpieczeństwo w badaniach.

Okazuje się, że w dzisiejszych czasach, kiedy utknęliśmy na poziomie cyfrowego korzystania z informacji, przeprowadzenie dobrego badania telefonicznego jest prawdziwym wyzwaniem. I główny problem dotyczy możliwości dotarcia do respondenta i utrzymania w nim ciekawości do końca przeprowadzanego wywiadu. – Sylwester Kućmierowski, prezes zarządu Adres:Media.

W erze, w której “dane stały się paliwem XXI wieku”, ich jakość i wiarygodność nabierają kluczowego znaczenia. Jako społeczność Forum angażujemy się w doskonalenie metod i narzędzi, aby sprostać rosnącym wymaganiom zmieniającej się rzeczywistości. Naszym priorytetem jest wspieranie procesów zbierania wartościowych, rzetelnych danych, które będą stanowiły solidną podstawę dla podejmowania ważnych decyzji biznesowych.Grzegorz Kowalski,  New Business Director, SoftArchitect.

Partnerami II Forum Jakości Danych są: Grupa Maspex, Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Związek Pracodawców Ogólnopolskich Ponadregionalnych i Lokalnych Mediów Radiowych MOC FM, Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Warszawska Szkoła Reklamy, KWKR Konieczny Wierzbicki i Partnerzy. Pomysłodawcą i gospodarzem wydarzenia jest SoftArchitect. Partnerami medialnymi są Magazyn Brief, Brief.pl, Radio Kolor 103 FM oraz Marketing przy kawie.

W tegorocznym wydarzeniu, które odbędzie się zarówno stacjonarnie, jak i zdalnie, weźmie udział około 300 przedstawicieli z ponad 80 organizacji z całej Polski. Na scenie II Forum Jakości Danych wystąpią eksperci z 13 organizacji: SoftArchitect, KWKR Konieczny Wierzbicki i Partnerzy, Opinia24, Minds&Roses, Difference, ABR Sesta, PowerGam, Kantar, Komitet Badań Radiowych, Adres:Media, Fundacja Instytut Badań Rynkowych i Społecznych, Gemius oraz Zymetria.

0 Comments