Adres Media
Facebook
LinkedIn
Facebook
LinkedIn

Blog Centered

VIP 2030 czyli wielochorobowość Polaków pod lupą.

Adres:Media jest współrealizatorem kompleksowego, ogólnopolskiego badania, dotyczącego zdrowia Polaków. Badanie VIP 2030 pt. „Biomedyczne i socjoekonomiczne uwarunkowania oraz konsekwencje zdrowotne i społeczno-ekonomiczne wielochorobowości w Polsce”.

Read full post

Pierwszy raport rynkowy dla twojej marki

Podejmowanie decyzji marketingowych „na wyczucie” to ryzyko, na które coraz mniej firm może sobie pozwolić. Dane są dziś nie tylko narzędziem, ale przewagą konkurencyjną. Dlatego powstało TGISmart.com, narzędzie dla marketerów, którzy chcą działać szybciej, trafniej i efektywniej.

Read full post

Platforma on-line TGIsmart.com już dostępna

Adres:Media oraz Kantar Polska uruchamiają TGISmart.com – zautomatyzowane narzędzie do monitoringu zjawisk konsumenckich w Polsce. Dzięki połączeniu kompetencji obu firm platforma, oparta na technologii przetwarzania danych (Smart), oferuje dostęp do analiz z największego w Polsce badania konsumpcji TGI.

Read full post

 11 kwietnia – Dzień Radia!

11 kwietnia obchodzimy w Polsce Dzień Radia – medium, które towarzyszy nam nieprzerwanie od ponad 120 lat. Choć świat mediów zmienia się z zawrotną prędkością, radio wciąż pozostaje jednym z najbliższych i najbardziej zaufanych źródeł informacji, rozrywki i… towarzystwa.

Read full post

LOADING...