Adres Media
Facebook
LinkedIn
Facebook
LinkedIn

Blog Centered

Adres:Media na II Forum Jakości Danych

“Interdyscyplinarne podejście do tradycyjnego narzędzia badawczego” – to tytuł wspólnej prelekcji Sylwestra Kućmierowskiego, prezesa zarządu Adres:Media oraz Jana M. Kujawskiego, socjologa i konsultanta Komitetu Badań Radiowych, którzy podczas II Forum Jakości Danych podzielą się wnioskami z wieloletniej pracy nad badaniem radiowym Radio Track, jednym z najważniejszych badań mediów na polskim rynku, realizowanym od 20 lat …

Read full post

Ruszyła druga edycja badania Total Audio

Z końcem września br. rozpoczęła się realizacja badania Total Audio, które ma na celu monitorowanie i analizowanie zmian zachodzących w obszarze treści audio dostępnych na polskim rynku. Projekt jest realizowany przez Adres:Media i Kantar Polska na zlecenie Komitetu Badań Radiowych.

Read full post

„Przyszłość to 50+. Marketing w tyglu demograficznych zmian”

Po raz pierwszy w historii społecznej i gospodarczej Polski struktura wieku społeczeństwa dynamicznie przyrasta na korzyść dojrzałych dorosłych oraz starszych dorosłych. Obecnie w Polsce osoby 50+ stanowią ponad 1/3 społeczeństwa. Prognoza na 2042 rok mówi o wzroście ich udziału do połowy populacji. Jednak zmiany demograficzne i rynkowe, które z tego wynikają są dużo głębsze, niż …

Read full post

Ponad 18 milionów Polaków codziennie słucha radia

Radioodbiornik FM jest powszechnym urządzeniem, które pozwala na odbiór radia w każdym miejscu – w domu, w samochodzie, w biurze, w garażu, na działce… Jest niezmiennie od lat najpopularniejszym źródłem słuchania radia. W pierwszym półroczu 2024 roku ponad 17 milionów Polaków deklarowało słuchanie radia przez odbiornik FM (Radio Track, Radio Total, zasięg w kwadransach, 15-75 …

Read full post

Dlaczego wybieramy treści audio?

Szybki dostęp do newsów, dostarczanie wiedzy, oferta muzyczna, kontakt z lubianymi osobowościami, możliwość dopasowania do nastroju czy towarzyszenie podczas różnych form aktywności – to tylko część powodów wymienianych w badaniu Total Audio, dla których Polacy sięgają po treści audio. Różnorodność oferty i możliwość indywidualnego dopasowania sprawia, że w dzisiejszych czasach treści audio są wszechobecne. Każdego …

Read full post

LOADING...