Adres Media
Facebook
LinkedIn
Facebook
LinkedIn

Blog Centered

„Przyszłość to 50+. Marketing w tyglu demograficznych zmian”

Po raz pierwszy w historii społecznej i gospodarczej Polski struktura wieku społeczeństwa dynamicznie przyrasta na korzyść dojrzałych dorosłych oraz starszych dorosłych. Obecnie w Polsce osoby 50+ stanowią ponad 1/3 społeczeństwa. Prognoza na 2042 rok mówi o wzroście ich udziału do połowy populacji. Jednak zmiany demograficzne i rynkowe, które z tego wynikają są dużo głębsze, niż …

Read full post

Ponad 18 milionów Polaków codziennie słucha radia

Radioodbiornik FM jest powszechnym urządzeniem, które pozwala na odbiór radia w każdym miejscu – w domu, w samochodzie, w biurze, w garażu, na działce… Jest niezmiennie od lat najpopularniejszym źródłem słuchania radia. W pierwszym półroczu 2024 roku ponad 17 milionów Polaków deklarowało słuchanie radia przez odbiornik FM (Radio Track, Radio Total, zasięg w kwadransach, 15-75 …

Read full post

Dlaczego wybieramy treści audio?

Szybki dostęp do newsów, dostarczanie wiedzy, oferta muzyczna, kontakt z lubianymi osobowościami, możliwość dopasowania do nastroju czy towarzyszenie podczas różnych form aktywności – to tylko część powodów wymienianych w badaniu Total Audio, dla których Polacy sięgają po treści audio. Różnorodność oferty i możliwość indywidualnego dopasowania sprawia, że w dzisiejszych czasach treści audio są wszechobecne. Każdego …

Read full post

Trendmapping 2024

Poszukujecie inspiracji dla planowania produktów, usług i kampanii marketingowych, działań CSR / ESG, lub kierunków nowego biznesu (trend-based business development)? Na dodatek zweryfikowanych rzetelnymi, wieloletnimi badaniami? Oto Trendmapping 2024.   Raport składa się 10 wyselekcjonowanych, aktualnych trendów konsumenckich, które wpływają na zachowania zakupowe Polaków i będą kształtować ich wybory w 2024 roku oraz nadchodzących latach. …

Read full post

Total Audio – nowe badanie na rynku

Adres:Media i Kantar zrealizowały na zlecenie Komitetu Badań Radiowych nowy projekt badawczy pod nazwą Total Audio. Badanie ma na celu obserwowanie i analizowanie zmian, które zachodzą w sposobie korzystania z treści audio, dostępnych na polskim rynku zarówno poprzez internet, jak i w sposób tradycyjny. Informacje uzyskane dzięki Total Audio stanowić będą uzupełnienie wiedzy gromadzonej w …

Read full post

LOADING...