Adres Media
Facebook
LinkedIn
Facebook
LinkedIn

Raporty Syndykatowe

RAPORTY SYNDYKATOWE

Perspektywa kulturoznawcza, znajomość zachowań i psychologii potrzeb oraz podejście systemowe wzbogaciło w ostatnich miesiącach trzy raporty syndykatowe, przygotowane we współpracy z Kantar Polska i IRCenter.

Szczegółowy opis pokoleń

Od charakterystyki wartości, przez dane jakościowe i etnograficzne, po konsumpcję w wybranych kategoriach, siłę nabywczą pokolenia Alfa i samoocenę możliwości finansowych dorosłych.

Przekrojowy, unikatowy w Polsce raport

W całości oddany mężczyznom. Dane z badań ilościowych i jakościowych pomaga odczytać 8 kategorii kulturoznawczych, takich jak ciało, wspólnota, zabawa i inne.

Trendmapping 2024

Zawiera mapę i omówienie trendów, które zdefiniują wzorce zachowań w nadchodzącym roku. Plus uwspółcześnione podejście do potrzeb stojących za decyzjami zakupowymi, przekrojowe dane i przykłady zastosowań.

W celu uzyskania informacji dotyczących szczegółów oferty prosimy o kontakt na raporty@adresmedia.pl

Pozostałe Usługi