Adres Media
Facebook
LinkedIn
Facebook
LinkedIn

Raporty Syndykatowe

RAPORTY SYNDYKATOWE

Perspektywa kulturoznawcza, znajomość zachowań i psychologii potrzeb oraz podejście systemowe wzbogaca raporty syndykatowe przygotowane w Adres:Media we współpracy z Kantar Polska oraz innymi partnerami.

Przyszłość to 50+. Marketing w tyglu demograficznych zmian

Po raz pierwszy w historii społecznej i gospodarczej Polski struktura wieku społeczeństwa dynamicznie przyrasta na korzyść dojrzałych dorosłych oraz starszych dorosłych. Raport dotyka właśnie tych zmian, mówi o konsekwencjach odwracającej się struktury wiekowej, co wymaga obdarzenia uwagą grupy dotychczas pomijanej w strategiach marketingowych i komunikacyjnych: grupy licznej, zamożnej, zróżnicowanej, o korzystnych wzorach konsumpcji i niespotykanych dotychczas w tym wieku wzorach kulturowych.

Przekrojowy, unikatowy w Polsce raport

W całości oddany mężczyznom. Dane z badań ilościowych i jakościowych pomaga odczytać 8 kategorii kulturoznawczych, takich jak ciało, wspólnota, zabawa i inne.

Szczegółowy opis pokoleń

Od charakterystyki wartości, przez dane jakościowe i etnograficzne, po konsumpcję w wybranych kategoriach, siłę nabywczą pokolenia Alfa i samoocenę możliwości finansowych dorosłych.

Trendmapping 2024

Zawiera mapę i omówienie trendów, które zdefiniują wzorce zachowań w nadchodzącym roku. Plus uwspółcześnione podejście do potrzeb stojących za decyzjami zakupowymi, przekrojowe dane i przykłady zastosowań.

W celu uzyskania informacji dotyczących szczegółów oferty prosimy o kontakt na raporty@adresmedia.pl

Pozostałe Usługi