Z końcem września br. rozpoczęła się realizacja drugiej edycji badania Total Audio, które ma na celu monitorowanie i analizowanie zmian zachodzących w obszarze treści audio dostępnych na polskim rynku.
Projekt jest realizowany przez Adres:Media i Kantar Polska na zlecenie Komitetu Badań Radiowych. Ubiegłoroczna edycja badania miała miejsce na przełomie września i października 2023 roku.
Badanie jest realizowane na ogólnopolskiej próbie 2100 osób reprezentatywnej dla populacji 15-75 lat. Próba odzwierciedla strukturę populacji ze względu na wiek, płeć, wielkość miejscowości, region i wykształcenie. Metodologia Day After Recall uwzględnia zróżnicowane zwyczaje słuchania w poszczególnych dniach tygodnia. Dzięki temu pozwala na lepsze zrozumienie kontekstu oraz sposobów konsumowania treści audio w ciągu dnia. Dane zbierane są przy użyciu metod CATI (telefoniczne badania ankietowe) oraz CAWI (badania internetowe).
W badaniu uwzględniono różnorodne źródła treści audio, od radia, przez serwisy streamingowe typu Spotify, Tidal, YoyTube po podcasty , telewizje muzyczne, płyty czy audiobooki. Total Audio jest projektem zaplanowanym jako badanie cykliczne, które właśnie wkracza w fazę realizacji kolejnej fali. Wyniki badania będą dostępne w połowie listopada i można je będzie nabyć za pośrednictwem Adres:Media.
Zapraszamy do śledzenia naszych aktualności oraz zachęcamy do zapoznania się z wynikami, które dostarczą cennych informacji o zmieniającym się rynku audio w Polsce.
Czytaj też: https://adresmedia.pl/2024/08/23/dlaczego-wybieramy-tresci-audio/
Kontakt:
Anna.Romaniuk@adresmedia.pl