Adres:Media oraz Kantar Polska uruchamiają TGISmart.com – zautomatyzowane narzędzie do monitoringu zjawisk konsumenckich w Polsce. Dzięki połączeniu kompetencji obu firm platforma, oparta na technologii przetwarzania danych (Smart), oferuje dostęp do analiz z największego w Polsce badania konsumpcji TGI.

Adres:Media dostarcza platformę analityczną TGISmart.com opartą o technologie przetwarzania danych, która jest usługą w chmurze AWS (Amazon Web Services). Zautomatyzowane narzędzie pozwala na szczegółową analizę schematów, faktów i trendów konsumpcji dóbr na rynku w oparciu o dane TGI. Umożliwia tworzenie wystandaryzowanych raportów analitycznych dotyczących 250 kategorii produktowych, co stanowi usługę wyjątkowo przydatną dla marketerów, zarządów firm oraz pracowników agencji reklamowych i digitalowych. Dzięki nowemu na rynku rozwiązaniu, użytkownicy zyskują głębszy wgląd w rynek, co przekłada się na bardziej precyzyjne decyzje biznesowe.
Dane dostępne na platformie dostarcza Kantar Polska z badania Target Group Index (TGI). Jest to największe w Polsce badanie dotyczące konsumpcji dóbr, usług i mediów już od ponad 20 lat. Badanie TGI obejmuje próbę liczącą ponad 20 tysięcy osób rocznie, reprezentatywną dla populacji Polaków powyżej 15. roku życia. Dzięki temu TGISmart.com zapewnia dostęp do aktualnych, wiarygodnych i jakościowych danych, które mogą być wykorzystywane w różnorodnych obszarach, takich jak badania rynkowe, strategia marketingowa, segmentacja rynku, analiza rynku. Dane te stanowią cenne źródło informacji dla firm i instytucji, które dążą do lepszego zrozumienia wyborów konsumenckich oraz optymalizacji swoich działań na rynku.
Smartne podejście do raportów rynkowych
Obszerny wolumen danych opracowywanych algorytmami TGISmart.com udostępniany jest w postaci wystandaryzowanych dashboardów, raportów analitycznych i rankingów. Usługa jest dostępna w postaci pojedynczych raportów błyskawicznych lub planów abonamentowych.
„Wprowadzamy na rynek badawczy bardzo nowoczesną usługę, która jest owocem naszej długoletniej współpracy z Kantar Polska. Platforma TGISmart.com przenosi pracę marketerów i brand managerów na wyższy poziom, pozwalając im lepiej budować markę i szybciej reagować na zmiany rynkowe. TGISmart.com na poziomie interfejsu to intuicyjne narzędzie, które w przyjaznej formie szybko dostarcza wiarygodnych, aktualnych i wysokiej jakości danych.” – Anna Romaniuk, partner w Adres:Media.
TGISmart.com to
- optymalne wykorzystanie dużych zbiorów danych,
- gotowe analizy wsparte nowoczesnymi technologiami przetwarzania danych,
- łatwe i szybkie planowanie działań w takich obszarach jak research, strategia marketingowa, segmentacja rynku i analiza rynku,
- wsparcie w podejmowaniu strategicznych decyzji w firmach.


TGISmart.com w liczbach
- 250 kategorii produktowych: szeroki wachlarz kategorii, co pozwala na dokładne zrozumienie różnych segmentów rynku.
- 4600 monitorowanych marek: dane dotyczące tysięcy marek umożliwiają analizę ich wzajemnej pozycji na rynku oraz opracowanie strategii marketingowych.
- 1700 respondentów miesięcznie: regularne zbieranie danych w ramach dużej i reprezentatywnej próby zapewnia wiarygodność i aktualność informacji.
- 20 000 wywiadów rocznie: obszerny wolumen danych pozwala na uzyskanie dokładnych
i wnikliwych informacji o preferencjach konsumentów. - 20 lat doświadczenia w zbieraniu danych: długoletnia obecność na rynku pozwala na analizę długoterminowych trendów oraz zmian w zachowaniach konsumentów.
Więcej informacji na https://tgismart.com/
Adres:Media to spółka założona przez badaczy oraz strategów, których kompetencje i doświadczenie związane są z tworzeniem i wdrażaniem strategii reklamowych, badaniami marketingowymi, badaniami mediów. Łączy umiejętność obserwacji zjawisk i zmian kulturowych oraz cywilizacyjnych ze znajomością rynku oraz wzorów korzystania z mediów. Autor popularnych na rynku raportów syndykatowych. Właściciel TGISmart.com do tworzenia wystandaryzowanych raportów analitycznych. Współtwórca dwóch standardów w zakresie badań mediów – badania czytelnictwa prasy (PBC) i badania audytorium radia Radio Track (KBR), których wyniki są wykorzystywane jako waluta do wyceny wartości przestrzeni reklamowej. Więcej O NAS – Adres:Media.
Kantar Polska to wiodąca na świecie firma specjalizująca się w realizacji i analizie danych marketingowych. Posiada dogłębną, unikatową na rynku, dobrze ugruntowaną wiedzę o tym, jak ludzie myślą, czują i działają – zarówno w skali globalnej, jak i lokalnie na ponad 90 rynkach. Pomaga klientom lepiej rozumieć ludzi i osiągać zrównoważony wzrost. Dostawca danych z Target Group Index (TGI) największego w Polsce badania konsumpcji realizowanego od 20 lat na licencji brytyjskiej. Więcej na: strona https://www.kantar.com/pl