Facebook
LinkedIn
Facebook
LinkedIn
Adres Media

SmartRaporty.pl – nowość na rynku badań i marketingu

Adres:Media i Kantar Polska uruchomiły wspólny projekt SmartRaporty.pl platformę online do samodzielnego generowania raportów na podstawie danych z ogólnopolskiego badania konsumenckiego TGI oraz kupowania gotowych raportów syndykatowych z badań rynku.

SmartRaporty.pl to rezultat współpracy badaczy i ekspertów Adres:Media, firmy specjalizującej się w badaniach mediów, kultury i komunikacji marketingowej oraz Kantar Polska, globalnego lidera badań konsumenckich, realizatora badania TGI (Target Group Index).

SmartRaporty.pl

Nowatorska platforma umożliwia:

  • samodzielne generowanie raportów w oparciu o dane pochodzące z ogólnopolskiego badania konsumenckiego,
  • zakup gotowych raportów syndykatowych z najnowszych badań rynku,
  • zamówienie warsztatów i wsparcia eksperckiego.

Stworzyliśmy cyfrową platformę z myślą o specjalistach z branży marketingowej i biznesowej, którzy potrzebują szybkiego dostępu do wiarygodnych danych. Wszystkie raporty, które udostępniamy, pozwalają analizować dane bez konieczności posiadania rozbudowanego zaplecza analitycznego, co znacząco ułatwia podejmowanie decyzji opartych na rzetelnych informacjach – Maja Kurzelewska, dyrektor ds. Rozwoju Biznesu Adres:Media.

Autorem i właścicielem platformy jest Adres:Media, natomiast dane konsumenckie dostarcza Kantar Polska. Głównym źródłem danych jest badanie TGI, największe w Polsce badanie konsumpcji dóbr, usług i mediów realizowane od ponad 25 lat. Badanie obejmuje rocznie ponad 20 tys. osób, próba jest reprezentatywna dla populacji Polaków w wieku 15+.

SmartRaporty.pl to nowoczesna usługa, która wynika z naszej wieloletniej współpracy z Adres:Media. Narzędzie udostępnia marketerom gotowe raporty oparte o wyniki badania TGI, uznawanego przez agencje, media i reklamodawców za wspólną walutę w projektach biznesowych – dodaje Mateusz Jaworowski, Client Director w Kantar Polska.

Nowe narzędzie w pracy marketera

Narzędzie zapewnia:

  • optymalne wykorzystanie dużych zbiorów danych,
  • gotowe analizy oparte na nowoczesnych technologiach,
  • szybkie planowanie działań w obszarach takich jak research, strategia marketingowa, segmentacja i analiza rynku,
  • wsparcie w podejmowaniu strategicznych decyzji biznesowych.

Więcej: www.smartraporty.pl.


O firmach

Adres:Media to spółka założona przez badaczy oraz strategów, których kompetencje i doświadczenie związane są z badaniami mediów oraz tworzeniem i wdrażaniem strategii reklamowych. Łączy umiejętność obserwacji zjawisk i zmian kulturowych oraz cywilizacyjnych ze znajomością rynku oraz wzorów korzystania z mediów. Autor popularnych na rynku raportów syndykatowych. Właściciel TGRsmart.com platformy do samodzielnego tworzenia raportów analitycznych. Współtwórca dwóch standardów w zakresie badań mediów – badania czytelnictwa prasy (PBC) i badania audytorium radia Radio Track (KBR), których wyniki są wykorzystywane jako waluta do wyceny wartości przestrzeni reklamowej. Więcej na www.adresmedia.pl.


Kantar Polska to wiodąca na świecie firma specjalizująca się w realizacji i analizie danych marketingowych. Posiada dogłębną, unikatową na rynku, dobrze ugruntowaną wiedzę o tym, jak ludzie myślą, czują i działają – zarówno w skali globalnej, jak i lokalnie na ponad 90 rynkach. Pomaga klientom lepiej rozumieć ludzi i osiągać zrównoważony wzrost. Dostawca danych z Target Group Index (TGI) największego w Polsce badania konsumpcji realizowanego od 29 lat na licencji brytyjskiej. Więcej na: strona https://www.kantar.com/pl

0 Comments