Adres:Media i Kantar Polska uruchomiły wspólny projekt SmartRaporty.pl – platformę online do samodzielnego generowania raportów na podstawie danych z ogólnopolskiego badania konsumenckiego TGI oraz kupowania gotowych raportów syndykatowych z badań rynku.
SmartRaporty.pl to rezultat współpracy badaczy i ekspertów Adres:Media, firmy specjalizującej się w badaniach mediów, kultury i komunikacji marketingowej oraz Kantar Polska, globalnego lidera badań konsumenckich, realizatora badania TGI (Target Group Index).
SmartRaporty.pl
Nowatorska platforma umożliwia:
- samodzielne generowanie raportów w oparciu o dane pochodzące z ogólnopolskiego badania konsumenckiego,
- zakup gotowych raportów syndykatowych z najnowszych badań rynku,
- zamówienie warsztatów i wsparcia eksperckiego.
Stworzyliśmy cyfrową platformę z myślą o specjalistach z branży marketingowej i biznesowej, którzy potrzebują szybkiego dostępu do wiarygodnych danych. Wszystkie raporty, które udostępniamy, pozwalają analizować dane bez konieczności posiadania rozbudowanego zaplecza analitycznego, co znacząco ułatwia podejmowanie decyzji opartych na rzetelnych informacjach – Maja Kurzelewska, dyrektor ds. Rozwoju Biznesu Adres:Media.
Autorem i właścicielem platformy jest Adres:Media, natomiast dane konsumenckie dostarcza Kantar Polska. Głównym źródłem danych jest badanie TGI, największe w Polsce badanie konsumpcji dóbr, usług i mediów realizowane od ponad 25 lat. Badanie obejmuje rocznie ponad 20 tys. osób, próba jest reprezentatywna dla populacji Polaków w wieku 15+.
SmartRaporty.pl to nowoczesna usługa, która wynika z naszej wieloletniej współpracy z Adres:Media. Narzędzie udostępnia marketerom gotowe raporty oparte o wyniki badania TGI, uznawanego przez agencje, media i reklamodawców za wspólną walutę w projektach biznesowych – dodaje Mateusz Jaworowski, Client Director w Kantar Polska.
Nowe narzędzie w pracy marketera
Narzędzie zapewnia:
- optymalne wykorzystanie dużych zbiorów danych,
- gotowe analizy oparte na nowoczesnych technologiach,
- szybkie planowanie działań w obszarach takich jak research, strategia marketingowa, segmentacja i analiza rynku,
- wsparcie w podejmowaniu strategicznych decyzji biznesowych.
Więcej: www.smartraporty.pl.

O firmach
Adres:Media to spółka założona przez badaczy oraz strategów, których kompetencje i doświadczenie związane są z badaniami mediów oraz tworzeniem i wdrażaniem strategii reklamowych. Łączy umiejętność obserwacji zjawisk i zmian kulturowych oraz cywilizacyjnych ze znajomością rynku oraz wzorów korzystania z mediów. Autor popularnych na rynku raportów syndykatowych. Właściciel TGRsmart.com platformy do samodzielnego tworzenia raportów analitycznych. Współtwórca dwóch standardów w zakresie badań mediów – badania czytelnictwa prasy (PBC) i badania audytorium radia Radio Track (KBR), których wyniki są wykorzystywane jako waluta do wyceny wartości przestrzeni reklamowej. Więcej na www.adresmedia.pl.
Kantar Polska to wiodąca na świecie firma specjalizująca się w realizacji i analizie danych marketingowych. Posiada dogłębną, unikatową na rynku, dobrze ugruntowaną wiedzę o tym, jak ludzie myślą, czują i działają – zarówno w skali globalnej, jak i lokalnie na ponad 90 rynkach. Pomaga klientom lepiej rozumieć ludzi i osiągać zrównoważony wzrost. Dostawca danych z Target Group Index (TGI) największego w Polsce badania konsumpcji realizowanego od 29 lat na licencji brytyjskiej. Więcej na: strona https://www.kantar.com/pl