Facebook
LinkedIn
Facebook
LinkedIn
Adres Media

Współpraca Adres:Media z KBR

Komitet Badań Radiowych kontynuuje współpracę z firmą Adres:Media, skupiającą grono doradców z obszaru badań, marketingu, reklamy i mediów. Adres:Media dołączył do badania Radio Track, prowadzonego przez KBR i Kantar Polska. W dalszym ciągu prowadzony będzie także nowy projekt Total Audio, realizowany przez Adres:Media i Kantar Polska na zlecenie KBR.

Radio Track jest standardem badań słuchalności stacji radiowych w Polsce. Z jego wyników korzysta większość nadawców radiowych oraz brokerzy reklamy radiowej i domy mediowe. Radio Track realizowany jest nieprzerwanie od 2001 roku i jest najdłużej prowadzonym badaniem cyklicznym w Polsce.

Komitet Badań Radiowych od lat współpracuje z Kantar Polska przy prowadzeniu badania Radio Track. W ostatnim czasie KBR zadecydował o dołączeniu do projektu firmy badawczo-doradczej Adres:Media, która posiada kompetencje w obszarze badań, marketingu, reklamy i mediów. Jej zadaniem jest wsparcie merytoryczne i operacyjne dla badania słuchalności radia oraz innych projektów KBR-u związanych z kategorią audio.

Atutem Adres:Media w kontekście badań słuchalności jest fakt, iż do grona partnerów firmy dołączyła Anna Romaniuk, która jest jednym z najbardziej doświadczonych specjalistów w obszarze badań mediów w Polsce. Z projektem Radio Track Anna Romaniuk związania jest od chwili jego powstania.

„Cieszymy się, że możemy kontynuować tę owocną współpracę, która dostarcza niezawodnych i precyzyjnych danych o słuchalności radia w Polsce.” – Anna Romaniuk, partner Adres:Media.

Radio Track uzyskał pozytywną ocenę w audycie przeprowadzonym w 2022 roku przez międzynarodowy instytut CESP (Centre d’Etude des Supports de Publicite), specjalizujący się w doradztwie i kontroli pomiaru mediów. CESP podkreślił, że Radio Track jest jednym z najlepiej zaprojektowanych badań radia na świecie i uznał je za badanie premium.

0 Comments