W czerwcu br. do zespołu Adres:Media dołączyła Maja Kurzelewska na stanowisko dyrektora ds. rozwoju biznesu. W nowej roli łączyć będzie strategiczne działania sprzedażowe z merytorycznym i operacyjnym wsparciem realizowanych projektów, a także z budowaniem i utrzymywaniem relacji z Klientami.
Maja Kurzelewska to ekspertka z wieloletnim doświadczeniem w obszarze business intelligence, zwłaszcza w projektach integrujących dane z różnych źródeł. W ostatnich latach skoncentrowana była na pomiarach konsumpcji mediów oraz rozwijaniu kompetencji analitycznych i badawczych w projektach jednoźródłowych.
Swoją karierę zawodową budowała zarówno w największych korporacjach badawczych w Polsce, takich jak GfK i Millward Brown, jak i w mniejszych, niezależnych agencjach, gdzie realizowała ambitne i samodzielne projekty badawcze.
Bezpośrednio przed dołączeniem do Adres:Media, Maja Kurzelewska pracowała w Krajowym Instytucie Mediów, gdzie zarządzała projektem jednoźródłowego pomiaru użytkowników telewizji, radia i internetu, a także badaniami słuchalności radia i oglądalności telewizji lokalnych.