Facebook
LinkedIn
Facebook
LinkedIn
Adres Media

Blog

Współpraca Adres:Media z KBR

Komitet Badań Radiowych kontynuuje współpracę z firmą Adres:Media, skupiającą grono doradców z obszaru badań, marketingu, reklamy i mediów. Adres:Media dołączył do badania Radio Track, prowadzonego przez KBR i Kantar Polska. W dalszym ciągu prowadzony będzie także nowy projekt Total Audio, realizowany przez Adres:Media i Kantar Polska na zlecenie KBR.

Read full post

Halo Zetki i klimatyczny tygiel ekspertów

10 stycznia 2024 uczestniczyliśmy w wydarzeniu „Halo Zetki!” organizowanym przez Lata Dwudzieste we współpracy z Kantar Polska, agencją Profeina i Swarmcheck. Jak mówić do młodych dorosłych w Polsce, jak z nimi rozmawiać i pracować? Co pomoże (starszym) pokoleniom lepiej zrozumieć młodych, ich położenie i postawy? Z jakimi zjawiskami medialnymi mają do czynienia młodzi? Na bazie …

Read full post

Rodzice słuchają radia

Z najnowszych badań Radio Track wynika, że rodzice dzieci do 14. roku życia częściej słuchają radia niż osoby nieposiadające dzieci. W grupie respondentów, którzy są rodzicami, niemal 70% deklaruje, że codziennie słucha radia. Rodzice coraz częściej wskazują na atuty radia jako medium rozwijającego wyobraźnię, towarzyszącego, ale nie dominującego. W domach rodzin wieloosobowych radio jest częściej …

Read full post

Relacja z konferencji „Looking at the Men”

Czy współcześni, polscy mężczyźni się zmieniają, czy chcą się zmieniać, czy poszukują nowych męskich wzorców? Co znaczy kryzys męskości, a co mężczyzna w kryzysie? Jak współczesne dziedziny humanistyczno-społeczne z psychologią, wiedzą o mediach i wiedzą o kulturze mogą wzbogacić rozumienie mężczyzn jako shopperów – osoby decydujace o wydatkach i dokonujace zakupów? Program konferencji był pełen inspirujących wystąpień, …

Read full post

Radio w wakacje

W te wakacje (podobnie zresztą, jak rok temu) najpopularniejszym miejscem słuchania radia był samochód. Ponad 11 milionów Polaków słucha radia w samochodzie. (Fala: czerwiec-sierpień 2023, badanie Radio Track).

Read full post

Strategia a sprawa męska

Warsztaty strategiczne wokół raportu „Looking At The Men. Mężczyźni o mężczyznach”. Przekładamy liczby i narracje z raportu na strategię i plan działania organizacji. Od produktu, przez komunikację, po ESG

Read full post
1 2