Facebook
LinkedIn
Facebook
LinkedIn
Adres Media

Adres:Media partnerem merytorycznym #PIAPconnect 2025

Adres:Media i Kantar Polska są partnerami merytorycznymi #PIAPconnect 2025Lokalnych Targów Artykułów Promocyjnych

Pierwsze wydarzenie z cyklu odbędzie się 27 marca br. w hotelu Focus w Chorzowie. Adres:Media i Kantar Polska w ramach współpracy z Polską Izbą Artykułów Promocyjnych, przygotowały dwa warsztaty skierowane do przedstawicieli branży reklamowej, marketingowej oraz artykułów promocyjnych.

O godz. 12.30 Mateusz Jaworowski, Client Director Kantar Polska zaprezentuje innowacyjną, zautomatyzowaną platformę online do samodzielnego generowania raportów rynkowych TGISmart.com. Ekspert opowie o możliwościach zastosowania narzędzia oraz w jaki sposób   dostarcza ono kluczowych danych dla skutecznego planowania działań reklamowych i marketingowych.

O godz. 13.00 Agnieszka Becler, strateg i facylitatorka Adres:Media omówi najnowszy raport rynkowy „Przyszłość to 50 plus”.Ekspertka opowie o rosnącym znaczeniu grupy wiekowej 50+ jako kluczowego segmentu odbiorców reklam i podzieli się wiedzą dlaczego najwyższy czas na zmianę myślenia marek o swoich odbiorcach.

Uczestnicy warsztatów będą mieli możliwość skorzystania z wiedzy ekspertów, zadania pytań, wymiany doświadczeń oraz podzielenia się swoimi wnioskami.

Adres:Media to spółka założona przez badaczy oraz strategów, których kompetencje i doświadczenie związane są z tworzeniem i wdrażaniem strategii reklamowych, badaniami marketingowymi, badaniami mediów. Łączy umiejętność obserwacji zjawisk i zmian kulturowych oraz cywilizacyjnych ze znajomością rynku oraz wzorów korzystania z mediów. Autor popularnych na rynku raportów syndykatowych. Właściciel zautomatyzowanej platformy do monitoringu zjawisk konsumenckich TGISmart.com, która pozwala na tworzenie wystandaryzowanych raportów analitycznych na temat kilkuset kategorii produktowych. Współtwórca dwóch standardów w zakresie badań mediów – badania czytelnictwa prasy (PBC) i badania audytorium radia Radio Track (KBR), których wyniki są wykorzystywane jako waluta do wyceny wartości przestrzeni reklamowej. Radio Track od ponad 20 lat jest także standardem badań słuchalności stacji radiowych w Polsce dla nadawców radiowych oraz brokerów reklamy radiowej i domów mediowych. Więcej na www.adresmedia.pl.

Kantar Polska to wiodąca na świecie firma specjalizująca się w realizacji i analizie danych marketingowych. Posiada dogłębną, unikatową na rynku, dobrze ugruntowaną wiedzę o tym, jak ludzie myślą, czują i działają – zarówno w skali globalnej, jak i lokalnie na ponad 90 rynkach. Pomaga klientom lepiej rozumieć ludzi i osiągać zrównoważony wzrost. Monitoring Target Group Index (TGI) jest największym w Polsce badaniem konsumpcji i stylów życia realizowanym od ponad 20 lat na licencji brytyjskiej. Więcej na https://www.kantar.com/pl.

INFORMACJE O RAPORCIE „PRZYSZŁOŚĆ TO 50+”

TGISmart.com to innowacyjna, zautomatyzowana platforma online do samodzielnego generowania raportów rynkowych, która umożliwia szybką i efektywną analizę danych konsumenckich i marketingowych. Platforma oferuje szeroki zakres funkcjonalności, w tym penetrację kategorii produktowych, profilowanie konsumentów, analizę pozycji marki na tle konkurencji oraz porównanie grup marek. Pozwala w kilka minut uzyskać dostęp do wiarygodnych danych i lepiej zrozumieć zmieniające się potrzeby i oczekiwania konsumentów, co jest kluczowe dla skutecznego planowania strategii marketingowych
i rozwoju produktów. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi TGISmart.com jest idealnym narzędziem dla tych, którzy chcą oszczędzać czas i zwiększać efektywność swoich działań marketingowych, szczególnie przydatnym dla marketerów, agencji reklamowych, konsultantów marketingowych oraz firm z sektorów FMCG, motoryzacji, kosmetyków, żywności i wielu innych.

Dane dostępne na platformie TGISmart.com dostarcza Kantar Polska z badania Target Group Index (TGI). Jest to największe w Polsce badanie dotyczące konsumpcji dóbr, usług i mediów już od ponad 20 lat. Badanie TGI obejmuje próbę liczącą ponad 20 tysięcy osób rocznie, reprezentatywną dla populacji Polaków powyżej 15. roku życia. Dzięki temu TGISmart.com oferuje dostęp do aktualnych, wiarygodnych i wysokiej jakości danych, które mogą być wykorzystywane w różnorodnych obszarach, takich jak badania rynkowe, strategia marketingowa, segmentacja czy analiza rynku. Dane te stanowią cenne źródło informacji dla firm i instytucji, które dążą do lepszego zrozumienia zachowań konsumentów oraz optymalizacji swoich działań na rynku.

Adres:Media dostarcza platformę analityczną TGISmart.com opartą o technologie przetwarzania danych, która jest usługą w chmurze AWS (Amazon Web Services). Zautomatyzowana platforma  pozwala na szczegółową analizę schematów, faktów i trendów konsumpcji dóbr na rynku w oparciu o dane TGI. Dzięki temu możliwe jest tworzenie wystandaryzowanych raportów analitycznych dotyczących kilkuset kategorii produktowych, co czyni usługę wyjątkowo przydatną dla marketerów, zarządów firm oraz pracowników agencji reklamowych i digitalowych. Dzięki temu rozwiązaniu, użytkownicy mogą zyskać głębszy wgląd w rynek, co przekłada się na bardziej precyzyjne decyzje biznesowe.

Obszerny wolumen danych opracowywanych algorytmami TGISmart.com udostępniany jest w postaci wystandaryzowanych dashboardów, raportów analitycznych i rankingów. Usługa jest dostępna w postaci pojedynczych raportów błyskawicznych lub planów abonamentowych.

TGISmart.com to:

  • optymalne wykorzystanie dużych zbiorów danych,
  • gotowe analizy wsparte nowoczesnymi technologiami przetwarzania danych, 
  • łatwe i szybkie planowanie działań w takich obszarach jak research, strategia marketingowa, segmentacja rynku i analiza rynku,
  • wsparcie w podejmowaniu strategicznych decyzji w firmach.

TGISmart.com w liczbach:

250 kategorii produktowych: szeroki wachlarz kategorii, co pozwala na dokładne zrozumienie różnych segmentów rynku.

4600 monitorowanych marek: dane dotyczące tysięcy marek umożliwiają analizę ich wzajemnej pozycji na rynku oraz opracowanie strategii marketingowych.

1700 respondentów miesięcznie: regularne zbieranie danych w ramach dużej i reprezentatywnej próby zapewnia wiarygodność i aktualność informacji.

20 000 wywiadów rocznie: obszerny wolumen danych pozwala na uzyskanie dokładnych i wnikliwych informacji o preferencjach konsumentów.

20 lat doświadczenia w zbieraniu danych: długoletnia obecność na rynku pozwala na analizę długoterminowych trendów oraz zmian w zachowaniach konsumentów.

Po więcej odwiedź: YT: https://www.youtube.com/@TGISmart, LinkedIn: TGI SMART badania rynkowe: Omówienie | LinkedIn, FB: https://www.facebook.com/profile.php?id=61568407351870, Strona: www.tgismart.com.


INFORMACJE O RAPORCIE „PRZYSZŁOŚĆ TO 50+”


Po raz pierwszy w historii społecznej i gospodarczej Polski struktura wieku społeczeństwa dynamicznie przyrasta na korzyść dojrzałych dorosłych oraz starszych dorosłych. Obecnie w Polsce osoby 50+ stanowią ponad 1/3 społeczeństwa. Prognoza na 2042 rok mówi o wzroście ich udziału do połowy populacji. Jednak zmiany demograficzne i rynkowe, które z tego wynikają są dużo głębsze, niż prosta statystyka. Raport dotyka właśnie tych zmian, mówi o konsekwencjach odwracającej się struktury wiekowej. Wymaga to obdarzenia uwagą grupy dotychczas pomijanej w strategiach marketingowych i komunikacyjnych: grupy licznej, zamożnej, zróżnicowanej, o korzystnych wzorach konsumpcji i niespotykanych dotychczas w tym wieku wzorach kulturowych. Najnowszy raport Adres:Media i Kantar Polska dostarcza aktualnej wiedzy, danych i wniosków pozwalających planować sukces na rynku 50+. Dane prezentowane są i analizowane dla grupy 50+ ogółem oraz w rozbiciu na trzy grupy: 50-59, 60-69 i 70+ lat. Raport zawiera też treści powiązane z wytycznymi UE dotyczącymi grupy konsumenckiej 50+ i wpisuje się w priorytety polityk lokalnych oraz międzynarodowych, wraz z ESG. Więcej o raporcie czytaj na 50plus.kantarpolska.pl.


Kontakt dla mediów: Anna Wiater, email: a.wiater@windpr.pl, tel: +48 696 922 076.

0 Comments