Facebook
LinkedIn
Facebook
LinkedIn
Adres Media

Adres:Media na Kongresie Gospodarki Senioralnej

21 października br. podczas IX Kongresu Gospodarki Senioralnej Adres:Media zaprezentuje wyniki badania Przyszłość to 50+ w kontekście rynku pracy. O roli i potencjale osób dojrzałych na rynku pracy opowiedzą Agnieszka Becler, strateg i facylitatorka oraz Maja Kurzelewska, dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w Adres:Media.

O godz. 15:45 w prelekcji pt. „Osoby dojrzałe w miejscu pracy – analiza zjawiska” przedstawią wybrane najważniejsze wnioski z raportu Przyszłość to 50+. Opowiedzą o tym, jak doświadczenie, adaptacyjność i kompetencje społeczne pracowników dojrzałych stają się kluczowym zasobem w erze gospodarki opartej na wiedzy i technologii.

Po raz pierwszy w historii społecznej i gospodarczej Polski struktura wieku społeczeństwa dynamicznie przyrasta na korzyść dojrzałych dorosłych oraz starszych dorosłych. Obecnie w Polsce osoby 50+ stanowią ponad 1/3 społeczeństwa. Prognoza na 2042 rok mówi o wzroście ich udziału do połowy populacji. Jednak zmiany demograficzne i rynkowe, które z tego wynikają są dużo głębsze, niż prosta statystyka. W debacie o przyszłości pracy ważne jest podkreślanie ogromnego potencjału grupy zawodowej 50+. Nasz raport „Przyszłość to 50+” pokazuje, że to właśnie ta grupa jest mostem łączącym tradycyjne kompetencje z nowymi technologiami” – Agnieszka Becler, Adres:Media.

Nasze wystąpienie opieramy na aktualnej wiedzy i wnioskach z raportu Przyszłość to 50+. Dane prezentowane w rozbiciu na trzy grupy: 50-59, 60-69 i 70+ lat pozwalają planować sukces na rynku 50+. Raport zawiera też treści powiązane z wytycznymi UE dotyczącymi grupy konsumenckiej 50+ i wpisuje się w priorytety polityk lokalnych oraz międzynarodowych wraz z ESG. –  Maja Kurzelewska, Adres:Media.

IX Kongres Gospodarki Senioralnej  to odpowiedź na największe współczesne wyzwania konsumenckie i społeczne związane z dynamicznym starzeniem się społeczeństwa oraz postępującą rewolucją technologiczną. Więcej informacji o wydarzeniu na https://kongresgospodarkisenioralnej.pl/2025/

Adres:Media: spółka założona przez badaczy oraz strategów związanych z badaniami mediów, tworzeniem i wdrażaniem strategii reklamowych oraz badaniami marketingowymi. Posiada kompetencje w koordynacji złożonych projektów naukowych, prowadzonych na dużych ogólnopolskich próbach. Wraz z Kantar Polska prowadzi badania Radio Track i Total Audio, których wyniki są wykorzystywane jako waluta do wyceny wartości przestrzeni reklamowej. Adres:Media współpracując z najlepszymi wpływa na kształt raportów syndykatowych m.in.: Marketing pokoleń i zmian, Looking At The Men, Trendspotting 2024. Ponadto zarządza sklepem SmartRaporty.pl oraz zautomatyzowaną platformą TGR Smart, służącą do monitoringu zjawisk konsumenckich, oferującą wystandaryzowane raporty, umożliwiające planowanie strategicznych działań biznesowych. Więcej na stronie: https://adresmedia.pl/ oraz https://smartraporty.pl/

0 Comments