2025-10-15
Adres:Media na Kongresie Gospodarki Senioralnej
21 października br. podczas IX Kongresu Gospodarki Senioralnej Adres:Media zaprezentuje wyniki badania Przyszłość to 50+ w kontekście rynku pracy.
2025-10-15
21 października br. podczas IX Kongresu Gospodarki Senioralnej Adres:Media zaprezentuje wyniki badania Przyszłość to 50+ w kontekście rynku pracy.
2025-09-24
Adres:Media i Kantar Polska uruchomiły wspólny projekt SmartRaporty.pl – platformę online do samodzielnego generowania raportów na podstawie danych z ogólnopolskiego badania konsumenckiego TGI oraz kupowania gotowych raportów syndykatowych z badań rynku.
2025-07-10
Od początku 2025 roku utrzymuje się trend wzrostowy słuchalności radia – według najnowszych danych badania Radio Track zasięg dzienny radia ogółem wyniósł w pierwszym półroczu br. 63,6 proc., co stanowi wzrost o 1,3 pkt proc. w porównaniu z pierwszym półroczem roku 2024.
2025-06-24
Adres:Media jest współrealizatorem kompleksowego, ogólnopolskiego badania, dotyczącego zdrowia Polaków. Badanie VIP 2030 pt. „Biomedyczne i socjoekonomiczne uwarunkowania oraz konsekwencje zdrowotne i społeczno-ekonomiczne wielochorobowości w Polsce”.
2025-06-23
W czerwcu br. do zespołu Adres:Media dołączyła Maja Kurzelewska na stanowisko dyrektora ds. rozwoju biznesu.
2025-05-22
Podejmowanie decyzji marketingowych „na wyczucie” to ryzyko, na które coraz mniej firm może sobie pozwolić. Dane są dziś nie tylko narzędziem, ale przewagą konkurencyjną. Dlatego powstało TGISmart.com, narzędzie dla marketerów, którzy chcą działać szybciej, trafniej i efektywniej.
2025-05-02
Adres:Media oraz Kantar Polska uruchamiają TGISmart.com – zautomatyzowane narzędzie do monitoringu zjawisk konsumenckich w Polsce. Dzięki połączeniu kompetencji obu firm platforma, oparta na technologii przetwarzania danych (Smart), oferuje dostęp do analiz z największego w Polsce badania konsumpcji TGI.
2025-04-11
11 kwietnia obchodzimy w Polsce Dzień Radia – medium, które towarzyszy nam nieprzerwanie od ponad 120 lat. Choć świat mediów zmienia się z zawrotną prędkością, radio wciąż pozostaje jednym z najbliższych i najbardziej zaufanych źródeł informacji, rozrywki i… towarzystwa.
2025-03-21
Adres:Media i Kantar Polska są partnerami merytorycznymi #PIAPconnect 2025 – Lokalnych Targów Artykułów Promocyjnych Pierwsze wydarzenie z cyklu odbędzie się 27 marca br. w hotelu Focus w Chorzowie. Adres:Media i Kantar Polska w ramach współpracy z Polską Izbą Artykułów Promocyjnych, przygotowały dwa warsztaty skierowane do przedstawicieli branży reklamowej, marketingowej oraz artykułów promocyjnych. O godz. 12.30 …
2025-02-16
Treści audio są nieodłącznym elementem codziennego życia Polaków – ponad 90 proc. badanych deklaruje, że przynajmniej raz w tygodniu czegoś słucha, a 80 proc. słucha czegoś codziennie. Średni czas słuchania treści audio to prawie 5 godzin w ciągu dnia. Najnowsze dane na temat zwyczajów słuchania dostarcza druga edycja badania Total Audio, zrealizowana przez Adres:Media na …
2025-01-20
Radio należy do najpopularniejszych i najbardziej dostępnych mediów w Polsce. Jak pokazują dane Radio Track za cały 2024 rok, każdego dnia radia słucha blisko 19 mln osób, a co najmniej raz w tygodniu – ok. 24,5 mln.
2024-10-16
“Interdyscyplinarne podejście do tradycyjnego narzędzia badawczego” – to tytuł wspólnej prelekcji Sylwestra Kućmierowskiego, prezesa zarządu Adres:Media oraz Jana M. Kujawskiego, socjologa i konsultanta Komitetu Badań Radiowych, którzy podczas II Forum Jakości Danych podzielą się wnioskami z wieloletniej pracy nad badaniem radiowym Radio Track, jednym z najważniejszych badań mediów na polskim rynku, realizowanym od 20 lat …
2024-09-30
Z końcem września br. rozpoczęła się realizacja badania Total Audio, które ma na celu monitorowanie i analizowanie zmian zachodzących w obszarze treści audio dostępnych na polskim rynku. Projekt jest realizowany przez Adres:Media i Kantar Polska na zlecenie Komitetu Badań Radiowych.
2024-09-10
Po raz pierwszy w historii społecznej i gospodarczej Polski struktura wieku społeczeństwa dynamicznie przyrasta na korzyść dojrzałych dorosłych oraz starszych dorosłych. Obecnie w Polsce osoby 50+ stanowią ponad 1/3 społeczeństwa. Prognoza na 2042 rok mówi o wzroście ich udziału do połowy populacji. Jednak zmiany demograficzne i rynkowe, które z tego wynikają są dużo głębsze, niż …
2024-08-26
Radioodbiornik FM jest powszechnym urządzeniem, które pozwala na odbiór radia w każdym miejscu – w domu, w samochodzie, w biurze, w garażu, na działce… Jest niezmiennie od lat najpopularniejszym źródłem słuchania radia. W pierwszym półroczu 2024 roku ponad 17 milionów Polaków deklarowało słuchanie radia przez odbiornik FM (Radio Track, Radio Total, zasięg w kwadransach, 15-75 …
2024-08-23
Szybki dostęp do newsów, dostarczanie wiedzy, oferta muzyczna, kontakt z lubianymi osobowościami, możliwość dopasowania do nastroju czy towarzyszenie podczas różnych form aktywności – to tylko część powodów wymienianych w badaniu Total Audio, dla których Polacy sięgają po treści audio. Różnorodność oferty i możliwość indywidualnego dopasowania sprawia, że w dzisiejszych czasach treści audio są wszechobecne. Każdego …
2024-07-13
Poszukujecie inspiracji dla planowania produktów, usług i kampanii marketingowych, działań CSR / ESG, lub kierunków nowego biznesu (trend-based business development)? Na dodatek zweryfikowanych rzetelnymi, wieloletnimi badaniami? Oto Trendmapping 2024. Raport składa się 10 wyselekcjonowanych, aktualnych trendów konsumenckich, które wpływają na zachowania zakupowe Polaków i będą kształtować ich wybory w 2024 roku oraz nadchodzących latach. …
2024-06-05
Adres:Media i Kantar zrealizowały na zlecenie Komitetu Badań Radiowych nowy projekt badawczy pod nazwą Total Audio. Badanie ma na celu obserwowanie i analizowanie zmian, które zachodzą w sposobie korzystania z treści audio, dostępnych na polskim rynku zarówno poprzez internet, jak i w sposób tradycyjny. Informacje uzyskane dzięki Total Audio stanowić będą uzupełnienie wiedzy gromadzonej w …
2024-02-01
Komitet Badań Radiowych kontynuuje współpracę z firmą Adres:Media, skupiającą grono doradców z obszaru badań, marketingu, reklamy i mediów. Adres:Media dołączył do badania Radio Track, prowadzonego przez KBR i Kantar Polska. W dalszym ciągu prowadzony będzie także nowy projekt Total Audio, realizowany przez Adres:Media i Kantar Polska na zlecenie KBR.
2024-01-10
10 stycznia 2024 uczestniczyliśmy w wydarzeniu „Halo Zetki!” organizowanym przez Lata Dwudzieste we współpracy z Kantar Polska, agencją Profeina i Swarmcheck. Jak mówić do młodych dorosłych w Polsce, jak z nimi rozmawiać i pracować? Co pomoże (starszym) pokoleniom lepiej zrozumieć młodych, ich położenie i postawy? Z jakimi zjawiskami medialnymi mają do czynienia młodzi? Na bazie …
2023-12-14
Z najnowszych badań Radio Track wynika, że rodzice dzieci do 14. roku życia częściej słuchają radia niż osoby nieposiadające dzieci. W grupie respondentów, którzy są rodzicami, niemal 70% deklaruje, że codziennie słucha radia. Rodzice coraz częściej wskazują na atuty radia jako medium rozwijającego wyobraźnię, towarzyszącego, ale nie dominującego. W domach rodzin wieloosobowych radio jest częściej …
2023-10-12
Czy współcześni, polscy mężczyźni się zmieniają, czy chcą się zmieniać, czy poszukują nowych męskich wzorców? Co znaczy kryzys męskości, a co mężczyzna w kryzysie? Jak współczesne dziedziny humanistyczno-społeczne z psychologią, wiedzą o mediach i wiedzą o kulturze mogą wzbogacić rozumienie mężczyzn jako shopperów – osoby decydujace o wydatkach i dokonujace zakupów? Program konferencji był pełen inspirujących wystąpień, …
2023-09-28
W te wakacje (podobnie zresztą, jak rok temu) najpopularniejszym miejscem słuchania radia był samochód. Ponad 11 milionów Polaków słucha radia w samochodzie. (Fala: czerwiec-sierpień 2023, badanie Radio Track).
2019-09-26
Warsztaty strategiczne wokół raportu „Looking At The Men. Mężczyźni o mężczyznach”. Przekładamy liczby i narracje z raportu na strategię i plan działania organizacji. Od produktu, przez komunikację, po ESG
TIME TO GET STARTED
Spend less time doing HR tasks and focus on what matters. Together we translate HR into Business usefulness.
TIME TO GET STARTED
Spend less time doing HR tasks and focus on what matters. Together we translate HR into Business usefulness.
Input your search keywords and press Enter.